torsdag den 27. september 2012

Pis. Part II

Nu kan jeg (igen!) lugte pis! Jeg troede jo det var min trøje ...men selvom jeg skiftede, lugtede det alligevel dagen efter. Og dagen efter igen, ogogog...

Det slog mig, at det da umuligt kunne være alt mit tøj der stank sådan.

Nu har jeg fundet ud af hvad det er. Det er mine støvler. Med lammeskindsfoer.

De stinker. Akkurat som hvis man stikker næsen helt ned i et får; komplet med lanolin, gammelt urin og *adwr*. Nåmmen, det må jo kunne løses, tænkte jeg for nogle dage siden, og gik amok med Rodalon. Ikke én, men to gange.

De stinker stadig. Det er simpelthen ikke til at holde ud, så nu har jeg skrevet til producenten. Jeg håberhåberhåber de kender til en løsning på problemet - ellers ender de smukke støvler i bunden af affaldsposen.

Og skulle der nu sidde en dygtig hausfrau eller to derude, med hemmelige fif vi andre ikke kender til, så er det nu i skal ud af busken! Jeg vil være jer evigt taknemmelig...


4 kommentarer:

hulebo sagde ...

Åhh nej, dét har jeg også været igennem det der. Med nyindkøbte salomon trekkingsko købt i dyre domme. Rodalon, vaskemaskine, udtørring, iblødlægning. Alt.
Det blev faktisk aldrig bedre, suk. Jeg kunne til nød bruge dem, hvis jeg vidste, at jeg KUN skulle være udendørs - og de så i øvrigt stod ude resten af tiden.
Men det blev desværre aldrig helt godt, for afstraffelserne gjorde dem møre!
På et tidspunkt fortalte en ældre dame mig noget om et middel, man kunne spraye dem med - noget, der skulle kunne tage lugt af hund- og kat(tetis), men det lykkedes mig aldrig at finde ud af, hvad det var...
Så hermed: ingen hjælp. Æv.

Kirsten sagde ...

Åååååårh, pis! (meget apropos)

Det levner ikke ligefrem meget håb, det dér... men tak for input alligevel. Måske er google min ven i jagten på vidundermidlet den ældre dame kendte til?!

Anonym sagde ...

Prøv R10 lugtfjerner. Den fås i Matas.

Kirsten sagde ...

TAK, til dig - hvem du end er. Det vil jeg prøve.