tirsdag den 25. september 2012

Kolorit

Jeg kom til at melde mig til dette her for nogen tid siden. Ikke for Kählerens skyld (selvom den da er tæskelækker), men fordi jeg ville ønske jeg selv kunne bede om hjælp på en måde der er til at forstå, hvis jeg befandt mig i Lisbeths situation. Og fordi idéen er god.

Nu er der bare ét lillebitte miniatureproblem.

Fååååååk, hvor jeg synes det er svært! Nøj, altså.

Jeg startede med at tænke (ligesom Lisbeth selv…), at sådan en lille hovedbeklædning, det skulle jeg da snildt kunne klare i en håndevending. Men for fanden da!

Den skal være lækker at have på. Må ikke være for varm eller for kold, og skal laves i et naturligt materiale. Skal passe til ude- såvel som indebrug, og helst også til flere årstider. Må gerne have en vis grad af *pazazzzzzh!* over sig – men skal samtidig heller ikke lede tankerne hen på Zsa Zsa Gabor når Lisbeth går i Brugsen, vel?

Aaarhmen…

Jeg er ved at nå dértil, at jeg trøster mig med den samme (selvbedragende) tanke der fik mig gennem gymnasiet og flere videregående uddannelser:

Gudskelov at jeg arbejder bedst under pres!

Ingen kommentarer: