onsdag den 17. juni 2009

Hvis du ikke kan klare duften i bageriet…

…så skal du ikke komme hjem til mig i dag! Endnu en onsdag med lillepigestrikkeklub betyder endnu en onsdag med det helt store kagebageri. Det går på skift mellem mødrene. I princippet, i hvert fald… ;-)

Jeg nægtede blankt at bage peanutcookies igen i dag, så nu går jeg i stedet rundt i en vammel duft af banankage. Hele huset dufter, og jeg regner ikke med at tågen letter foreløbig.

002

To styk står klar, og den tredie er i ovnen nu. Jeg håber huleme de er sulte, de strikkepiger… 

Hvis jeg når det, skal der også lige den omgang Daim-muffins i ovnen der står klar ude på køkkenbordet, og i eftermiddag står den så på pølsehorn til tøsebørnenes madpakker. “Når man nu allerede er i gang, så…” tænkte jeg sådan helt overskudsagtigt i morges da jeg stod inde ved købmanden, men allerede nu synes jeg lissom gassen er gået lidt af ballonen. Det må være duften…

001

På plussiden har jeg da fuldstændig mistet lysten til at smage ;-)

Ingen kommentarer: