torsdag den 25. juni 2009

Gaveregn

Min mor kom lige forbi…

001

Hun forhandler smykker for en veninde, og i dag skulle jeg forkæles. To armbånd og en halskæde blev det til, og jeg elsker dem :-) Armbåndene især…

002003

Det nederste armbånd har en forbløffende lighed med ét jeg så i Frankrig i påsken, som jeg sådan fortrød at jeg ikke købte med hjem. Nu er jeg jo dobbeltglad :-)

Det øverste elsker jeg for farverne, for jeg går (alt for) ofte i sort, så det kommer til at sætte spræl på de ellers lidt kedelige dage. 

Tak mor. Du er s´gu dejlig!

(…og til dem der måske skulle sidde og blive misundelige nu, kan jeg sige at mor Karen desværre ikke har en hjemmeside, men måske kan hun overtales til at sende med LortePostDanmark ;-))

Det bli´r en dejlig dag i dag. Hvordan kunne den blive andet?

Ingen kommentarer: