onsdag den 15. april 2009

Ting, man ville ønske man havde...

Man kan godt blive købelysten på sådan en tur til Frankrig. Jeg styrede mig dog, og købte kun en lillebitte smule med hjem til pigerne, og lidt gode madvarer til os andre. Det koster dog ikke noget at tage billeder, og lade sig inspirere...

Vi må have gang i lerværkstedet på arbejdet snart, for jeg må og skal have mig en omgang polkaprikkede krus.

Jeg har endnu ikke helt regnet ud hvordan jeg skal få lavet skoene... ;-)

Skiltet her var bare helt i min ånd, for det er da første gang jeg har set håndmalede skilte udover dem jeg selv laver. Det var bare flot udført, at der kom en hel lille samling fotos med hjem af det, til fremtidig inspiration.

Stolene ville jeg gerne ha´ haft til haven, men jeg mente det var overflødigt at spørge bossen om de kunne være i bilen på vej hjem
;-)

Og apropos haven... Hvem ville ikke gerne ha´ denne her, som Van Gogh engang har malet så smukt??! Desværre blev det kun til et ganske kort besøg derinde, men dér kunne jeg altså godt have brugt en hel eftermiddag. Tænk, bare at sidde på en bænk og høre insekterne snurre omkring sig...

Derudover fandt jeg verdens unægteligt flotteste armbånd - som jeg selvfølgelig hverken købte eller tog billede af! Enkelt og smukt, i læder og sølv. Af den slags som ville have holdt i mange, mange år, og som ville have glædet mig hver gang jeg tog det på.

Dumme, dumme mig, der gik videre og glemte at vende næsen mod smykkeforretningen igen...

Ingen kommentarer: