mandag den 1. november 2010

Hip hurra fordi…

…der nu kun er en uge til jeg skal starte på nyt job!

…jeg ikke skal på kommunens job-kursus længere!

…der er dobbeltafsnit af House på tv i aften!

…pigernes penicillinkure virker!

…jeg ikke har skullet dele brusebad med en stor, klam, sort jagtedderkop i dag! (for adforhelvede, hvor er det altså en klam fornemmelse, at mærke sådan en satan kravle ned over øjet og ud på næsen når man tørrer sig efter badet…)

…det snart er det-dér-stadig-forbudte-ord-men-det-handler-om-glimmer-grisebasser-godter-godhed-og-gaver!

…jeg er omgivet af dejlige mennesker!

…jeg måske kan få tid til lidt sy-tid i morgen!

…jeg er ved at være helt med på A L L E zumbarutinerne, og ikke længere ligner en komplet idiot!

…jeg har været så heldig at få to smukke piger der gør mig blød om hjertet og stolt med stolt på!

…vi (endnu) ikke har haft efterårsstormskader!

…jeg har både friskbagte peanutcookies og müslibarer i skabet (men kan holde mig nogenlunde fra dem)!

…jeg er gift med en komplet tåbe, der får mig til at le højt og inderligt. Hver dag!

…der er så meget i denne verden der gør mig glad, lykkelig og tilfreds!

4 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor lyder det dejligt.
Tillykke med dit nye job.
Håber du blir rigitg glad for det...
Knus Susi

Eva sagde ...

Tak fordi du deler ud af glæden. Nu kom jeg lige i tanke om et par ting (eller mange), som jeg også er rigtig glad for.
God tirsdag ved symaskinen.

mette b sagde ...

Tak for at du også lige gjorde mig glad i låget!
God tirsdag til dig :D

Sara sagde ...

Jeg overvejer hvorfor jeg hænger fast i rædselsbilledet af edderkoppen??!!!??