søndag den 14. november 2010

Når det pludselig bli´r rigtig hverdag igen…

er det en fordel at være velstruktureret. Jeg kan se på vores hjem, at det er utrolig lidt jeg har været hjemme i de lyse timer den forgangne uge, så i dag er jeg Praktiske Gris.

Der vaskes, lægges sammen, ryddes op og gøres ved – og om lidt forsøger jeg at lægge en madplan for ugen der kommer, for helt ærligt: Vi har levet af junk den sidste uge. Hurtig, nem halvfabrikata. All day, every day. Dét bliver man altså hurtigt træt af, skulle jeg hilse og sige.

Heldigvis er der lang tid tilbage af søndagen endnu, så jeg skal nok nå en del af det der trænger. Og jeg skal vist også nå at se nærmere på det program Mette henviste til tidligere i dag. Det virker nemt og brugervenligt, og det kribler allerede i mine fingre for at få diverse billeder og tekst smidt ind i det. Idéer er der nok af, det er bare tiden det kniber lidt med.

Dette her? Det var vist mest en overspringshandling…

Ingen kommentarer: