søndag den 7. november 2010

Overskud på klods

Jeg slæber mig igennem en laaaaangsom, søvnig søndag her.

Jeg. Er. Så. Træt.

Jeg er dvask, har ondt i halsen og er helt igennem ugidelig, men det nytter ikke noget. Jeg starter på arbejde i overmorgen og jeg nægter at rage nogen som helst form for dårligdom til mig nu. No friggin´ way.

Jeg vil ikke give efter, så i stedet for at bruge min søndag på at tage en flertimers morfar på sofaen, har jeg nu mønstret et overskud der slet ikke eksisterer. Jeg holder mig gående, bager müslibarer til madpakkerne og hopper lige straks ombord i vasketøjet.

Det er på klods, det overskud. Jeg aner at det bider mig i røven lidt senere i aften.

Resten af familien har legeaftaler, spiller Nintendo, X-Box og what-have-you. De hygger i sofaen, og det skal de have lov til. Jeg er bare lidt bange for at sætte mig derovre sammen med dem.

Men i morgen; dér sover jeg når de andre er afsted!!!

Ingen kommentarer: