fredag den 19. november 2010

En sand vrimmel

I disse dage arbejder min hjerne på højtryk. Der hvirvler nye idéer frem, og gamle tages op igen. Alle med henblik på arbejde og kreativitet, for jeg skal være innovativ og have fingeren på pulsen når det kommer til de mennesker jeg skal have ind på værkstedet fremover.

Ikke sådan forstået at alt hvad jeg griber fat i skal være det hotteste hotte og helt oppe i tiden, men sådan forstået at jeg skal finde ud af at arbejde ud fra hvad de deltagende kan, skal og vil arbejde med og ud fra.

Det er en sand vrimmel af tanker. Heldigvis husker jeg at notere, for der er fileme meget at holde styr på.

Jeg tror jeg skal i gang med et par af småprojekterne i aften til en god film. Måske dét kan holde mig vågen ovenpå de fire timers søvn jeg fik i nat.

Jeg tænker utraditionel og eklektisk julepynt. Kanske…?

Ingen kommentarer: