mandag den 27. oktober 2008

Should I stay or should I go...?

Overskriften er der såmænd allerede taget stilling til, så dét behøver I slet ikke kommentere. Jeg bliver. Det er simpelthen for hyggeligt dette her.

Dette er mit indlæg nr. 100 på blog´en. Yeih! Velsagtens en slags mini-jubilæum, eller i hvert fald en lille milepæl af en slags. Da jeg startede, virkede 100 indlæg helt uoverskueligt, men pludselig gik det jo stærkt.

Jeg nyder skribleriet. Der er ikke mange der kommenterer på indlæggene (endnu?), men der er da nogen der læser med fra tid til anden - sladrehanken ude i siden afslører jer ;-) Og det er ok med mig. Hvis jeg bare får lov at beholde min lille legeplads her, så er jeg såmænd glad.

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Tillykke. Ja stærkt det går det. Bliv endelig ved :)

Anonym sagde ...

Blive endelig ved :-)