fredag den 17. juli 2009

Uha…

…som vi får travlt de næste dage.

I morgen skal vi tilbringe hele dagen på byens torv, for den årlige byfest løber af stabelen med fynd og klem. Nu er det jo en miniputby vi bor i (og som I ved, er vi laaangt ude på landet), så vi er ikke ude i de store armbevægelser her – men vi hygger os :-)

Der bliver sponsorcykelløb, ponyridning, kagebagnings-konkurrence (og nej, jeg deltager ikke i år!), fodboldturnering, volleyballturnering, “hold planken ud” (brydekamp for rigtige mænner), rodeotyr og hoppeborg på pladsen. *Hvad var det egentlig for noget pjat jeg skrev; der er s´gu da store armbevægelser alligevel…!* Om aftenen er der selvfølgelig teltfest (avec alkohol, men sans børn!), og det bliver hyyyyyyyyggeligt :-)

Vi har gudhjælpemig været så optimistiske at vi planlægger at tage til Grøn Koncert søndag – med tøserne. De skal have lov at opleve Sys Bjerre, Infernal, Volbeat og alle de andre, lige indtil de ikke kan mere og vi vender snuderne hjemad. Det bliver ren fest, gør det – men denne gang på børnenes præmisser, og kun med cola til :-)

Selvom vi holder fanen højt både lørdag og søndag, er der jo ingen grund til at tage den med ro mandag, vel? Nænej, dér har vi så lige inviteret en ordentlig flok til aftensmad, for vi er såmænd aldrig nået til at fejre Astas fødselsdag for kvarteret endnu – og det var altså i januar, ´ing??! Vi bliver vel omkring 20 børn og voksne, og jeg har ikke den fjerneste idé om hvad vi skal servere endnu. Vi når vel det hele alligevel…

Phew… Jeg tager lige en dyb indånding, og puster laaaaangsomt ud igen. See you on the flip side ;-)

1 kommentar:

Aage Jørgensen sagde ...

For nylig var jeg også ude at prøve en rodeotyr med mit barnebarn.

Det er godt nok sjovt. Hold fast hvor vi morede os!

Med venlig hilsen

Aage Jørgensen