fredag den 15. august 2008

Køkkenskriver

Dagen i dag kommer til at foregå i køkkenet. Faktisk har jeg allerede stået derude længe, men jeg kan se frem til endnu en stund derude lidt senere.

Dejen er sat til hævning, så senere i dag kommer de skønneste grovboller ud af ovnen - jeg sulter mig selv lidt med vilje, for jeg har intet imod at være sulten når de er friskbagte. Lige en god ost ovenpå, og så er jeg helt igennem tilfreds.


Der skulle gerne blive en portion på omkring 30 store boller ud af denne her klump, så fryseren bliver også fodret.

Menuen til i aften er også fastlagt, for mand og børn skal til fætter-fest i morgen (nej, der er absolut ingen kusiner i den del af familien) og har fået bud om at tage kold kartoffelsalat med, så der er nok til 15 voksne og børn.

Jeg selv skal arbejde og deltager derfor ikke i år, men så skulle f..... da stå i at skulle skrælle seks kg kartofler, uden selv at smage, så... Kold kartoffelsalat og frikadeller er de altså tvangsindlagt til i aften, husstanden!

Godt med karry, sennep, purløg og alskens andre godter. Jeg glæder mig allerede.

Uhm, hvor får jeg mavepine senere i dag ;-)

Ingen kommentarer: