fredag den 1. august 2008

Jeg ønsker mig...

Store, skyggefulde træer i haven - måske til en hængekøje når jeg engang bliver gammel og grå.

Syrenbuske med smukke farver og liflige dufte. De skal stå nede langs vejen, så det ikke kun er mig der kommer til at nyde dem.

Bonderoser op ad gavlmuren mod haven. Bare fordi der mangler farve derude, og de er nu så kønne.

En flisebelagt terrasse i haven. Nu er der kun græs, og det kunne nu være så skønt at sidde ved et havebord der ikke vipper hele tiden...

At få fældet de pistne graner der engang udgjorde et læbælte mod vest. Der er allerede sat nyt læbælte lidt længere væk fra huset, og det bliver så skønt, så skønt! Det vokser flot, og jeg glæder mig til at se farverne på syrenerne i inderste række når de engang blomstrer.

At få fjernet den gamle lade, og i stedet få en smuk, smuk udsigt mod skov og marker. Vi er allerede i gang med de forberedende øvelser - men for pokker da, hvor er der meget gammelt skrammel i sådan en svend, og den skal altså tømmes først, inden hammeren svinges mod murværket...

Et nyt kamera, så det hele kan foreviges........

Ingen kommentarer: