fredag den 26. august 2011

Og så kom der besked om valg!

Om tyve dage, vel at mærke. Dét er vel ikke forbigået nogen. Det  ser jeg frem til, og håber i al stilhed at vi får Danmark tilbage (lissom i de gamle dage…. Natasja-style).

Men: Tyve dage. T-y-v-e dage!

Det betyder så også at vi kan se frem til uendelige mængder af bla-bla-bla og yadda-yadda-yadda i både bedste og værste sendetid – og dét har jeg aldrig forstået.

Kan det virkelig være rigtigt – i 2011 – at vi sidder i et Danmark hvor folket ikke allerede har bestemt sig for hvor krydset skal slåes?!

Det kan s´gu da ikke passe…

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg hører gerne på lidt jakkajakka,tadumdadej og lidt andet, - bare det ender godt:) Og JEG har bestemt mig, i hvert fald hvilken side krydset skal sættes.

Anonym sagde ...

Jeg er også temmelig sikker på, at vi har fået mere end nok på tyve dage! Hvis bare de forskellige (voksne mennesker?!) kunne holde sig på egen boldbane i forløbet, kunne det sikkert være helt interessant at følge med. Men man bliver sgu så træt i hovedet af en hest. Har kun hørt repræsentanter fra ét enkelt parti, som faktisk kan kunsten, at fremføre egne synspunkter UDEN at rakke de andre ned! Respekt for det. Nå, men god weekend til dig:-) Helle