tirsdag den 30. august 2011

Ha!

Idag fandt jeg den kalender der har været væk for mig i God-knows-how-long. Eller; faktisk ved jeg det også, for jeg kan se på datomarkeringen deri, at sidst jeg har bladret deri var i uge 25.

*Uff…*

Tør man mon kigge hvor mange fødselsdage, skolearrangementer og deslige der er glippet i mellemtiden? Jeg tror det ikke.

I virkeligheden er det lige i tide jeg finder den. De næste mange weekender er fuldt booket, og jeg er løbet tør for plads på whiteboardtavlen. Halleluja for Mayland med de mange, mange sider.

Jeg suger ekstra luft ind, og håber lungerne holder til de næste dage i full throttle. Lige om hjørnet venter nemlig kursus 1 (som jeg er med til afholde), 50års fødselsdag, kursus 2 (som jeg deltager i), almindeligt arbejde, frikadellestegning og kagebagning en masse og 2-3 dages fætter/kusine gensynsfest i weekenden (derfor frikadunser og kage, ing´?).

I skal ikke lige regne med en masse bevingede ord herfra de næste dage, m´kay? Men vi ses – lige pludselig…

Ingen kommentarer: