lørdag den 13. august 2011

Heldiggris!

Det er mig! En totalt groovy mama havde nemlig for nogen tid siden udskrevet Verdens Fedeste Give-Away. Den ultimative give-away, i samarbejde med Lola Ramona *suk*.

Og gæt engang, hvem der rendte afsted med Pippi sandalen her!

pippi2

Yep! Moi!

Nu satser jeg på at Lola-trippe afsted as soon as possible i mine spritnye dejligheder – og jeg glæder mig helt vildt. Lola er for lækker, og Pippisandalen i særdeleshed.

I love it! Og opførte da også en fantastisk hoppeglædesdans midt i rengøringen, da det gik op for mig hvor latterligt heldig jeg havde været.

Tak til Trine og folkene bag Lola Ramona. I er s´gu for skønne :-)

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

TILLYKKE - sikke en total fed gave ;-))

Kan godt forstå du glæder dig til at afprøve dem ;-))

Kolorista sagde ...

Kirsten, du er skidt ud af et lykkehjul og jeg er MEGA-mis over dit fætter-højben-held - men er dog sikker på du har fortjent det, og selvom jeg ikke har mødt dig IRL tror jeg du er typen der kan bære en Pippi-´dal :-) pøj-pøj fra Lisbeth

Pernille sagde ...

Hvor er de seje - tillykke :)