lørdag den 29. maj 2010

Mat

Okay så. Jeg æder mine ord igen. Vejret blev jo super – og det blev aftenen i går også. Heldigvis da.

Der var helaftensbål, snobrød, guitarspil, kage, fællessang (“…for øjeblikket har vi det herrrrligt, her på Costa del Sol – i vort nynazistiske og asociale sammenhollllllllld…”), øl og vin, leg, grin, snak, kage, dumme jokes, glade børn, charme, godt selskab, teaterblod og zombieleg, hvinende tøser, styltestafet (“Nej! Se lige allesammen! Min far ka´ osse! Han styrer bare!”), kærestesnak i krogene – og koldt under dynerne kl. 01 i aftes.

Nogle af os endte med at sove inde, men helt ærligt: Vi kunne jo lige så godt have lagt os i de shelters der var udenfor. Der var lige så koldt i “spejderhytte med pivåben dør og træk”, så kl. 03.30 fandt jeg mig selv i færd med at iføre mig a.l.t mit tøj udenpå nattøjet *Brrrrrrrrr!*

Men hyggeligt, dét var det. Jeg har stadig sangene i baghovedet – og en ubændig trang til at springe på sofaen.

Ingen kommentarer: