søndag den 21. september 2008

Kiss and goodbye

Pigerne og jeg har lige været i Aalborg Lufthavn og vinke. Søren er hoppet på et fly mod Kastrup - forude venter en uges kursus i Helsingør. Stakkels mand, han kan ikke lide at flyve... Men skiltet fik ham alligevel til at smile, trods sommerfugle i maven.

Nu sidder vi andre så herhjemme igen, og jeg indrømmer det blankt: Jeg savner ham allerede lidt. Heldigvis kommer der lige straks tre af ungernes legekammerater jeg skal passe i et par timer, så roen falder nok ikke over huset lige med det samme.

Det er alligevel skønt. Der kan alt, alt for hurtigt blive lidt for stille i et hus på landet, når der ikke går en knap to meter høj mand rundt og synger sit hjemlands vemodige sange ;-)

Jeg synes fredag er lidt langt væk lige nu.

Ingen kommentarer: