lørdag den 14. maj 2011

Pludselig druknede alt i regn…

men inden da nåede jeg da et lillebitte smut til starten på årets Uldfestival – og i morgen er der jo atter en dag.

Noget af det første jeg mødte på min vej var hende her!

001

Billedet yder hende ikke retfærdighed, skulle jeg hilse at sige. Hun var helt og aldeles fantastisk, og jeg nåede lige at blive en lille smule træt af at det er en nevø der melder sin ankomst i løbet af den næste uge, og ikke en niece. Følelsen gik nu hurtigt over igen, men sød var hun bestemt.

Farvefloret i teltene var uovertruffent. Næsten som slik…

003

004

Og så var der yogatøjet!!! Dét var den fedeste stand jeg længe har set, og jeg fik helt lyst til et par strikkede bukser (en sætning jeg ellers aldrig havde troet skulle komme over mine læber).

007

Børnetøj lavede de selvfølgelig også, og bestemt ikke mindre attraktivt. Farverne var nøje afstemt, og i den lækreste, bløde alpaka var de vist ikke til at finde bedre nogen steder. Til meget rimelige priser, endda.

005

Mærket lød navnet sangha, og var taget hele den lange vej fra Arendal Yoga Studio i Norges land til Saltum. Jeg købte ikke noget, men kan godt mærke at det trækker i mig for at komme forbi igen i morgen…

008

Alt i alt: Slet ikke nogen ringe dag ved Knudepunktet i Saltum. Men i morgen håber jeg på bedre vejr, så jeg også kan snuse lidt rundt i den anden ende af byen!

1 kommentar:

Lydert sagde ...

Jeg skal til Saltum i morgen, så jeg satser bestemt også på tørvejr
Hvordan kunne du tage hjem uden at blive fristet til køb?