tirsdag den 10. maj 2011

Okay så. Jeg har forsømt jer. Undskyld.

Kort info (og så kan I jo tro mig eller lade være):

I den sidste tid er jeg rent faktisk blevet færdig med Astas hæklede zig-zag sengetæppe, er startet op på en lille patchwork ting i brune og lilla/blå nuancer (maskinsyet, fordi jeg er for utålmodig til håndsyning lige p.t.) og halvt igennem et sødt lille (semihemmeligt) strikketøj i alle regnbuens drengefarver.

Når og hvis jeg rent faktisk formår at blive færdig med det hele, lover jeg billedspamming af værste skuffe – efter d. 19. maj, for indtil da er det helt og aldeles hemmeligt, i tilfælde af at modtagerne skulle kigge med. Indtil da må I tage mig på ordet. Eller lade være. So be it.

Nu skal jeg nok komme tilbage på bloggen på mere “regular basis”. Jeg kan mærke jeg savner det…

Ingen kommentarer: