tirsdag den 8. juni 2010

Mayland. Min ven i nøden.

Maj/juni har været – og er stadig – fuldstændig overbookede for vores vedkommende.

Der har ikke været én eneste weekend, hvor vi har haft fri. Sådan helt rigtigt.

F.r.i.

003

For at skabe en smule mere overblik end den Mayland-kalenderen kan give, har jeg for første gang nogensinde set mig nødsaget til at lave et dosmer-ark på opslagstavlen.

Der er en komplet oversigt over hvem, hvad og hvor det sner. Med rød kuglepen, selvfølgelig – bare så´n for at stresse lidt ekstra…

Hver eneste uge bliver planen så ført over på whiteboardtavlen, som en ekstra sikring mod de distrætes dumhed.

004

Denne uge er faktisk helt hæderlig, for vi har droppet Musikskolens koncert torsdag aften, for så i stedet kun at prioritere de 2½ times dans der er fast på programmet.

Jeg tror jeg glæder mig til juni slutter…

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Husk nu at nyde alle de dejlige ting, I trods alt når...

Kirsten sagde ...

Det gør vi sør´me også, Eva. Det kan være lidt svært at trække sig selv op til det hele inden - men når vi er afsted, nyder vi det i fulde drag :-)