søndag den 6. juni 2010

Jeg var liiige ved at glemme…

Jeg lovede jer jo billeddokumentation, for filan! Af “det” der gjorde mig så glad den anden dag!

“Det” er dette her:

005

Gammelt, rustent, afskallet, skævt – og mit!

Jojo, lågerne skal da lige på og så´n, men så er det altså også 100% i orden – og Jens her fra byen kom forbi med det som en ren foræring, fordi han vidste at jeg er helt og aldeles tosset med det skab. Det skønne menneske :-)

Jeg mener jo det vil være helt og aldeles genialt til opbevaring af stofrester m.v. inde på altmuligværelset. Jeg synes det er et fedt skab, og jeg har elsket det siden jeg så det første gang.

Søren derimod mener det ville være skilsmissegrund at slæbe det ind i huset, og at det eneste dét skab vil være brugbart til, er værktøj, skrammel og malingrester ude på værkstedet. Han er simpelthen ikke åben overfor nytænkning, den gamle mand.

Spændt på hvad der sker med det gamle skab? Stay tuned for further updates…

7 kommentarer:

zpiffen sagde ...

Tillykke med ham, ham "den gamle mand".

Og må jeg så lige sige: Heldig, heldig , heldig dig. FEDT! skab. Tosset mand der ikke kan se dét.

Eva sagde ...

Ja, jeg er lidt tilbøjelig til at give gemalen ret. Hvad med hylder....? Nej, jeg kan altså ikke lige se det for mig, men jeg følger med for at blive overbevist om noget andet. Jeg er ikke i tvivl om, at du nok skal få det sneget ind...

Anonym sagde ...

Nu skal hun jo da heldigvis ha´ hjælp til at bære det ind, og jeg hjælper s´gu ikke.
så in conclusion, det skab ser ALDRIG!! den indvendige side af vores hus, BASTA!!.

Kirsten sagde ...

UUUUUUUD af min butik, Søren!!!

....jeg skal s´gu nok få det ind, med eller uden din hjælp. Bare vent og se!

zpiffen sagde ...

Du ringer bare!

Kirsten sagde ...

TAK, Zpif! Du er en sand ven i nøden! :-)

Alice M sagde ...

Jeg har sådan et skab - godt nok kun 2 fløjet og rimelig rusten.

Først 7 år i mine forældres garage fordi der ikke var plads i kollegiet og i lejligheden.

Så fik vi hus - og det flyttede med.
Manden hader det - så det står i kælderen - tomt.

Jeg elsker det... burde nok skille mig af med det, når det nu bare står og der åbenbart er andre der også er vilde med sådan noget :D