mandag den 23. juni 2008

Og der blev stille

... her på siden i laaaang tid. Jeg har ikke skrevet siden gemalens fødselsdag, og det føles helt ærligt ikke som om jeg har været oppe efter luft siden. Men nu skal det altså være - for jeg vil dette her!

Men det er sgu´ svært. Ikke så meget selve teknikken i det, dét skal jeg nok komme efter. Det er mere det med at huske at stikke næsen indenfor, skrive et par linier, undres over livet i al almindelighed, se efter kommentarer...........Hov! Dér vil jeg alligevel lige huske at nævne min undren overfor det faktum, at det åbenbart stadigvæk kun er til min egen store fornøjelse og forfærdelse, at jeg skriver her... Er der slet ingen friske piger på linien? ;-)

Mit liv er måske ikke til fordybelse og laaange filosofiske indlæg lige nu, men mere strøtanker, finurligheder og anekdoter. Men det er godt nok. Jeg nyder faktisk at sidde her og klapre med pege- og langefingre på tastaturet (tifinger, drop det!) - jeg slapper af, og får måske tænkt lidt mere over tingene end jeg ellers ville have gjort. Og får jeg ikke andet ud af bloglivet end dét - så er det faktisk ok med mig.

Men hvis I er derude..... så giv endelig lyd fra jer, det vil være velkomment.

Ingen kommentarer: