fredag den 27. juni 2008

Gemt, men ikke glemt

For et stykke tid siden skrev jeg om mit "hvis-jeg-nu-smider-100-ting-ud-så-hjælper-det-nok"-flip. Jeg fandt ting i gemmerne, som jeg ikke havde skænket en tanke i meget, meget lang tid, blandt andet et par hjemmekomponerede skilte til pigernes værelser. Nu er de endelig kommet op at hænge på deres rette pladser.




Jeg synes selv de er blevet ret søde - nu håber jeg bare pigerne også synes om dem...

Billedkvaliteten ovenfor er ikke af den bedste, den lysegrønne farve på nederste skilt forsvinder næsten - men hvis man kigger meget nøje efter, vil man kunne skimte et "Her bor Agnes" ;-)

De er faktisk syet af hvad der nu lige var for hånden. Baggrunden er et par pæne, ubrugte viskestykker, englene havde jeg til at ligge på "depotet over ting man har lavet uden nogen som helst grund", og pynten varierer mellem gamle kantstykker fra gardiner, og forhåndenværende pailletter og satinbånd. Teksten er syet på med satinbånd, og til sidst kantet i hånden med kædesting.

Og voila! Så skulle de åbenbart bare lige ligge i en skuffe i halvandet års tid, før de kom til ære og værdighed ;-)

Ingen kommentarer: