mandag den 25. april 2011

Bank, bank!

Hvem dér?

Det´ mig. Hverdagen.

Hvad??!

Jojo, det´ mig. Du ved; mig med “tidligt op og tidligt i seng, det er sundt for en lille dreng”.

Neeeej. Ikke endnu, vel? Please… Jeg er ikke klar!

Jamen hér hjælper ingen kære mor. Du ved godt, at når jeg banker på bli´r du nødt til at lukke mig ind. Det er bare sådan det er.

Jamen… For hælved´ da osse. Så kom dog ind, men du skal bare vide det: Du er ikke velkommen. Jeg gider dig ikke lige nu, og vi havde det udmærket uden dig.

Tough shit. Jeg kommer ind, og jeg tager madpakkesmøreriet, de sure idrætstasker og vasketøjsbunkerne med mig!

Hrmpf!!

3 kommentarer:

Merete sagde ...

Ja nu gik det lige så godt ;0)

Kirsten sagde ...

Jamen det er så sandt som det er skrevet ;-)

Anne L sagde ...

Han har også været her. Men han havde ikke Vasketøjsbunkerne med, for de kom allerede i lørdags. :-)