onsdag den 8. december 2010

På en helt almindelig onsdag…

er jeg i et fabelagtigt humør!

Håndværkerne er i fuld sving i mit (næsten) nye værksted på jobbet, og eftersom jeg måtte gå i landflygtighed derfra trak jeg i stedet i køkkenet – så nu har jeg brugt hele dagen på at lave de forberedende øvelser udi konfektmageriets ædle kunst.

Lige om lidt skal vi have go´ gammeldaws husmandskost; karbonader med kartofler og stuvede ærter og gulerødder. Jamen, hvad sker der lige for mig? Jeg har hadet den ret de sidste mange år, men nu smager det pludselig godt igen!

Jeg har også forberedt en aften lige efter mit hovede. Hækletøjet er lagt i stilling og der er lejet en ny film efter gammel opskrift.

Det bliver vist ikke meget bedre.

1 kommentar:

Eva sagde ...

Karbonader er gudespise.

Karate Kid...., jeg finder lige på noget andet:)