tirsdag den 7. august 2012

Hypnotisk

De sidste dage har jeg haft rigelig mulighed for at høre radio, for jeg har brugt uforholdsmæssig megen tid på de danske landeveje.

Jeg elsker min bilradio. Den er min allerbedste ven, og med den keder jeg mig aldrig når jeg kører. Det er nærmest en ren fest - når bare der kan skrues højt nok op, og der ikke er andre der har pillet ved den. Jeg afskyr at tænde, og den så står på Dø Vååååjs. Good grief……

Nøh, P3 ved man hvad er. Det er hyggeligt, sjåwt og så spiller de noget afsindigt godt musik det meste af tiden.

Og en gang imellem får man de dejligste overraskelser, rent musikalsk. Nu har jeg jo for vane at synge rigtig højt med, når de spiller mine favoritter – men i den forgangne uge har jeg oplevet noget jeg meget sjældent oplever:

Jeg blev målløs. Ganske enkelt helt, helt stille, og rørt af de smukke toner, fængende rytmer og næsten hypnotiserende stemmer.

Værs´go. Og hold nu dit sind åbent…

Ingen kommentarer: