mandag den 27. august 2012

Hat eller hue til cancer og snue!

Jojo, dét kan skam bruges i begge tilfælde – og måske er overskriften ikke den mest fintfølende, men den fangede da din opmærksomhed, og så er målet allerede halvt nået.

Jeg vil have dig til at deltage, hvis du har hænderne ordentligt skruet på og fantasien i orden. Lige hér.

Lisbeth er sådan én, jeg gerne vil være som, når jeg bli´r stor. Hun er klog, charmerende, herlig, humoristisk og sej som bare pokker – hele vejen igennem cyberspace og herud til mig.

Jeg har aldrig mødt Lisbeth ude i virkeligheden – men er ret pænt sikker på, at hun lever op til alt hvad jeg tror er rigtigt og sandt om hende. Og nu har Lisbeth måske snart brug for den hue, og så skal jeg da bestemt være blandt én af de første der går i tænkeboks …for lækker, det skal hun ha´ lov at forblive, hår eller ej!

Gå ind og vær med. Det er ikke bare sjovt og en god ide. Det kunne også gå hen og blive noget der greb om sig til andre og flere – og hvis det var mig, der stod i Lisbeths sko, ville jeg elske at nogen gad gøre sig umage med en hue…

Ingen kommentarer: