mandag den 19. september 2011

What to do…?

Jeg har lige slettet et indlæg jeg skrev tidligere i dag. Det var simpelthen for sølle.

Du nåede måske at læse det, og hvis dét er tilfældet så beklager jeg! Dybt og inderligt. Jeg mener; come on! Et indlæg på vers, hvor det eneste jeg kunne få til at rime var ´”ikk´” og “p**!”

Goddammit…

Jeg er et sølle, sygt skrog i dag, med ondt af mig selv. Jeg er plaget af dyb kedsomhed, og har henslæbt dagen i sofaen med strikketøj og dårligt tv. Men dérfra og så til at begynde at rime? Aaaaarh, vel?!

Tag dig nu sammen, Kirsten.

Måske jeg bare trænger til et andet strikketøj, for selvom dette her alligevel er ret lækkert i farverne, så melder jeg klart flag: Det er røvkedeligt at strikke!

002

Der er meeeeegalangt rundt på en enkelt pind – og når målet er et oversize vikle-rør-tørklæde er der sgis´me et stykke vej endnu. Jeg tror det dør inden da.

Alternativet er at gennemgå lageret-over-alt-mellem-himmel-og-jord, og se om det ikke kan lade sig gøre at finde et andet projekt eller to, så jeg har lidt at veksle mellem.

Jeg har lovet Søren en vamset strikketrøje (i uld der ikke må kradse. WTF?!), så dén skal jeg i gang med på et tidspunkt – men mangler garnet indtil videre. Tisosse…

What to do når man keder sig helt gudsjammerligt…? Udover at rime, that is.

Ingen kommentarer: