mandag den 26. maj 2008

This is my life...

I skrivende stund - som for øvrigt bliver kort - sidder der to småpiger på stuegulvet (for møbler er ikke noget man bruger når man er hhv. 4 og 7 år gamle) og børster tænder mens de ser Disney Channel...

Jo, de børster tænder i stuen, for vi bor i et hus, hvori badeværelset ikke er stort større end et klædeskab, og der er altså dårligt plads til mere end én person ad gangen. Stuen derimod, er af anseelig størrelse, så derfor bliver den også med jævne mellemrum inddraget (af pigerne, selvfølgelig!) til noget der kan minde om en afdeling af Fætter BR.

Vi bor i et gammelt hus fra 1928, og der er altså rigeligt med arbejde i sådant et gammelt skur, skulle jeg lige hilse og sige. Vi har nu været i gang med det i omkring otte år - og vi er langtfra færdige.

Overetagen er nu perfekt - den blev færdig for cirka et år siden, og det var så først dér vi og pigerne fik hvert vores værelse. Indtil da, havde vi alle delt det samme rum; det var en slags kombineret sove-/lege-/pusle-/kontor-/stryge-/diverserum... og det er omkring 14 kvm stort!

Nu er det gamle kombirum bare kontor-/garderobe-/syrum. Det er hovedsagelig mit, og jeg elsker det. Det er her, jeg nu sidder og skriver. Og det er hér, jeg forhåbentlig kommer til at sidde og skrive mange, mange flere gange...

Ingen kommentarer: