lørdag den 8. december 2012

Float

Jeg skriver ikke herinde. Igen.

Det føles ikke som “mit sted” længere. Eller bare lige nu. Jeg ved det ikke.

Jeg er opfyldt af det derude hvor man rigtigt lever, ånder og trækker vejret; der hvor man også er ramt af juletravlhed, arbejdspres, hverdagslogistik og …bare, livet.

Det har jeg det rigtig godt med lige nu, og gider ikke gå rundt og have dårlig samvittighed over at jeg ikke lige får skrevet noget herinde.

Jeg tror bloggen dør snart. Måske genopstår den et andet sted, måske ikke. Mine tanker skal lige tage ordentligt form, for lige nu flyder det hele lidt sammen for mig.

Så lige nu tænker jeg lidt over det. Igen.

Og imens kan I jo tage lidt pausemusik…

4 kommentarer:

Kolorista sagde ...

Jeg kender så godt alle dine overvejelser... Jeg håber selvfølgelig helt ego-agtigt at du vender tilbage, for jeg elsker at læse det du skriver - og hvis du opstår i en anden form vil jeg stadig gerne følge dig! Glædelig juletravlhed til dig og dine - KH Lisbeth

hulebo sagde ...

Jeg siger det samme som Kolorista! Jeg er også ved det og fra det ind imellem. Men jeg kan alligevel ikke helt undvære bloggen...
Giv lige et praj, hvis du genopstår et andet sted, okay? Kram

Pernille sagde ...

Det er hyggeligt at blogge. Men det rigtige liv er vigtigst :)

Anonym sagde ...

All the drama;)