tirsdag den 19. juni 2012

Lidt om dét, at gøre ting alene …eller sammen

Jeg danser nogle gange rundt hjemme i stuen. Helt alene, og temmelig grimt.

Jeg ved ikke hvorfor, men ofte er det sådan, at jo grimmere jeg danser, jo skønnere er det. Det bli´r bare sjovere på en eller anden måde.

Jeg kan rigtig godt lide at have det sjovt – men jeg kan fandeme ikke lide idéen om at nogen skal se mig danse grimt. Derfor gør jeg det alene.

Eller…

I dag gjorde jeg det sammen. Med nogen. Andre. End mig selv.

Fåk.

Det.

Var.

Grænseoverskridende.

Og heeeeelt vildt meget sjovere end jeg havde regnet med. Vi var jo for fanden allesammen nogle idioter at se på. Nogle mere graciøse end andre, jojo – men idiotiske, none the less.

Sådan burde man egentlig gøre lidt oftere. Danse grimt i det offentlige rum.

Tænk, hvordan vi kunne rykke ved normaliteten – bare ved at have det sjovt!

1 kommentar:

Pernille sagde ...

Jeg synes tit jeg oplever det grænseoverskridende værre temmelig godt... Når altså jeg har overskredet grænsen :)