lørdag den 5. november 2011

Thank heaven - for little girls

Jeg slap for at lave flagermusen!! Barnet ombestemte sig i allersidste sekund – og tak for dét.

Stemningsmedley´et ser cirka sådan her ud…

035

059

071           037

069

…og i virkeligheden er ord helt overflødige.

Alligevel vil vi dog lige sende en varm tak til Rie Elise for at lave så smukke papirer, og Minimega for idéen (hvem kan sige “rip-off”?) til poserne! Dét satte prikken over I´et, da alle småpigerne fik slik med hjem i sådanne skønheder.

Og så har jeg forøvrigt gemt skabelonen jeg lavede dertil, for det bli´r ikke sidste gang.

Nu er der bare tilbage at sige: God aften derude. Om lidt rammer jeg sofaen – og så vil jeg snuppe tre-fire gulerødder med, for ikke at blive fristet af dagens leftovers…

060

068

Ingen kommentarer: